Reklamacje i zwroty
Reklamacje
- Reklamacje na wykonane przez Usługodawcę Usługi można zgłaszać pocztą elektroniczną: sklep.bialystok@koma.pl lub pocztą tradycyjną na adres: KOMA Białystok Sp. z o.o., ul. gen. George'a Smitha Pattona 8, 15-688 Białystok.
- Usługodawca zobowiązuje się rozpatrzyć zgłoszoną reklamację nie później, niż w terminie 14 dni od daty jej otrzymania i przesłać odpowiedź na konto indywidualne Klienta na Platformie (klienci posiadający konto) lub drogą elektroniczną na adres email podany w formularzu Zamówienia wypełnionego przez Klienta.
Zwroty
- Zawarcie Umowy przez Klienta za pośrednictwem formularza zamówienia równoznaczne jest z zawarciem umowy na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa. W tym stanie rzeczy Klientowi przysługuje termin 14 dni odstąpienia od Umowy bez podawania przyczyn i bez ponoszenia kosztów, z zastrzeżeniem postanowień zawartych w przepisach art. 33, 34 ust. 2 i 35 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.
- Klient może odstąpić od Umowy poprzez złożenie wobec Usługodawcy oświadczenia o odstąpieniu od Umowy, przesłane pocztą elektroniczną: sklep.bialystok@koma.pl lub pocztą tradycyjną na adres: KOMA Białystok Sp. z o.o., ul. gen. George'a Smitha Pattona 8, 15-688 Białystok. Wzór oświadczenia o odstąpieniu od Umowy zgodny z ustawą z dnia 30 maja 2014 r.
o prawach konsumenta stanowi załącznik nr 1 do Regulaminu. - W przypadku odstąpienia przez Klienta od Umowy w sposób o którym mowa w ust. 2, Umowę uważa się za niezawartą. Usługodawca zobowiązany jest wówczas do niezwłocznego zwrotu wszelkich otrzymanych od Klienta należności (płatności), nie później niż w terminie 14 dni od daty otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy. Zwrot należności nastąpi na rachunek bankowy wskazany przez Klienta.
- W przypadku gdy Klient skorzysta z prawa odstąpienia od Umowy w sytuacji, w której rozpoczęto świadczenie Usługi zgodnie z zadeklarowanym przez Klienta terminem podstawienia w formularzu Zamówienia, przed upływem terminu do złożenia oświadczenia o odstąpieniu od Umowy, Klient jest zobowiązany do zapłaty za świadczenie Usługi dla Usługodawcy spełnione do chwili odstąpienia przez Klienta od Umowy.
- W przypadku Usługi polegającej na dostarczeniu worka Big Bag, jeśli Klient skorzysta z prawa odstąpienia od Umowy po rozpoczęciu świadczenia Usługi i wysyłce worka Big Bag, jest zobowiązany do zwrotu worka Big Bag na własny koszt w ciągu siedmiu dni roboczych. Klient może odesłać worek na adres firmy lub dostarczyć go osobiście do siedziby na adres, o którym mowa w § 1 ust. 4.9. Klient ponosi również koszt wysyłki worka Big Bag do paczkomatu. Po otrzymaniu zwrotu worka Big Bag, Usługodawca zwróci Klientowi wszelkie otrzymane płatności, pomniejszone o koszt dostawy worka Big Bag do paczkomatu, w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty otrzymania zwrotu worka Big Bag.
- Zastrzega się, iż Klientowi nie przysługuje prawo odstąpienia od Umowy, jeżeli usługa Usługodawcy została wykonana w pełni za wyraźną zgodą Klienta, który został poinformowany przed rozpoczęciem realizacji usługi, iż po wykonaniu Usługi przez Usługodawcę Klient traci powyższe uprawnienie. W celu uchylenia jakichkolwiek wątpliwości zastrzega się, iż w przypadku zgody Klienta na wykonanie Usługi przed upływem terminu na odstąpienie od Umowy, w przypadku spełnienia świadczenia przez Usługodawcę, Klient traci uprawnienie do odstąpienia od Umowy.